Saya klik nuffnang anda, anda klik nuffnang saya



Lama dah tak dengar berita pasal Nuffnang. Jadi, hari ni saya nak buat sesuatu untuk memeriahkan akaun nuffnang kita sama-sama. Saya nak tengok sama ada mendapat sambutan atau tidak pelawaan saya ni.

Kalau anda ada iklan nuffnang pada blog anda dan inginkan klik untuk menambah pendapatan, saya boleh tolong klikkan. Tapi syaratnya, saya memerlukan kejujuran dari hati anda untuk klik juga pada iklan nuffnang saya. Tak baik kedekut klik tau..hehe..ok..itu saja yang saya minta. tak ada yang lain :)

Jika anda setuju, sila komen link blog anda dibawah. Saya klik nuffnang anda, anda klik nuffnang saya.
Share on Google Plus

Pasal Budak Buzy

Saya budak yang paling buzy dalam dunia ingin mengucapkan terima kasih kerana anda sudi meluangkan masa melayari blog ini. Silalah tinggalkan komen supaya kita boleh bertukar maklumat dan berkongsi pendapat.

6 comments:

  1. kemasnya blog hehe tak de nuffnang tapi ada 8share sudi2 la click :D
    http://mellyacrayola.blogspot.my/

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok..jgn lupa klik nuffnang sya ye..hehe...

      Padam
  2. Dah buang nuffnang sebab tak nampak naik pun income tu, huhu.

    BalasPadam
  3. done click semuanya. klik la mana2 iklan. semoga rezeki kita berkongsi bersama

    www.helloaiman.com

    BalasPadam

Terima kasih kerana luangkan masa anda membaca artikel ini. Ada apa-apa yang menarik ingin dikongsikan? Komen atau tinggalkan jejak anda di ruangan komen.

[Peringatan] Komen yang tiada kaitan akan dipadam. Terutamanya iklan. Segala yang saya tulis pada blog ini sekadar untuk perkongsian. Bukan bertujuan untuk kecam-mengecam.